lördag 27 november 2010

I

onsdagskväll somnade han in vår älskade lilla pappa!

Sov så gott!

10 kommentarer:

Julia sa...

Söta vän. Jag finns ju här som du vet. med ungar, stök och kärlek. Stor varm kram och klapp på din kind.

Eleonor Lilja sa...

Älskade Tessan, du är i mina tankar!

Tusen miljoner kramar

Lotta Ohlin-Andersson sa...

Inga ord räcker till....tankarna finns hos er alla men framförallt hos dig/Lotta

Fröken Blund sa...

ikväll går alla mina tankar och små energier till dig. Det finns inte ord. men det finns kärlek. Kramar om dig försiktigt.

Anonym sa...

Kära Therese...
Mina tankar går till dig och de dina...speciellt till dig.

En stor varm kram från mig
Camilla

Krickelin sa...

Kram från mig.

MammaLena sa...

Beklagar verkligen. Döden är aldrig lätt för oss som stannar kvar.

Toril sa...

Kram..jag har inte orden just nu...

Hanna Westergren sa...

Sov gott pappan <3

Anonym sa...

Beklagar sorgen!