onsdag 10 mars 2010

Här bor





Märtha, snart 11 år.

9 kommentarer:

Eva Götharson sa...

Så fint hos Märtha med! Kul att fotot på henne och Felicia sitter uppe!

Therese sa...

Tack! Ja, det är tänkt att vi ska rama in det men så långt har vi inte kommit ännu.♥

Eva Götharson sa...

Jag passerar ju Ikea lite då och då så bara säg till! Tycker det är snyggt när rummen är sådär lite lagom belamrade med prylar. Jag plockar ständigt undan, men barnen har ändå alldeles för många saker som gör det svårt att hålla iordning. Vill stå på loppis i vår i Ronneby! Kram

Therese sa...

Det vill jag också. Vi kanske kan stå tillsammans, det blir lite roligare då? Kram

sara sa...

oj vad fint och städat de har det flickorna. långt ifrån vårt kloss och kudd kaos;)

Therese sa...

ja du Sara, det är bara vid få tillfällen...igår var linneas rum städat idag inte, en massa kläder på golvet. och pojkarnas rum ska vi inte tala - alltid rena kaoset.

mammaxtre sa...

Märtha är ett oroligt fint namn tycker jag.

Therese sa...

Tack, ja det tycker vi också men inte hon...från början var det tänkt att hon skulle heta Ruth.♥

Unknown sa...

Åh vad prydligt och undanplockat hon har din lilla Märtha - annat är det med min Hannah som slänger saker exakt överallt *suck*. Men älskar henne självkart så hjärtat värker ändå!
Kramar till dig vännen <3