tisdag 9 mars 2010

Här bor





Linnea, snart 15 år.

9 kommentarer:

Krickelin sa...

oh, så fint. Drömmer om att min son någon gång skulle intressera sig av att vilja ha det fint på sitt rum. Vad bra hon är på att inreda. :) Ha en fin dag.

Therese sa...

kanske inte ligger för söner, för mina bryr sig inte alls dom har mest bara stökigt. jag önskar även dig en härlig dag.♥

havtorndesign sa...

Nice!

Eva Götharson sa...

Vad fint!

Linnea sa...

det är städat och fint faktiskt!

Therese sa...

linnea säger tack och jag också.♥

Therese sa...

Ja linnea, jättefint och städat....dock lite dammråttor i hörnen men det syns ju inte på bild!♥

Hanna Westergren sa...

Du är otroligt duktig på inredning Therese, ska du inte plugga till inredningsarkitekt? Man kan göra det på distans... Du har talang. Du ser möjligheter andra inte ser och kan ta fram en liten grej och få den att lysa i sin egen kraft. Jag skulle kunna betala för att få hem dig och plocka rätt grejerna liksom. En naturbegåvning...

Hanna Westergren sa...

(Sista anmälan till högskolan brukar vara runt den 15 april, du har gott om tid att fundera om detta med att plugga är något även för dig.)