söndag 4 januari 2009

Utmanad

Blev utmanad av MammaLena.

1. När ljög du senast? Igår, när jag lovade Otto att jag inte skulle dö före honom..

2. Har du någonsin stulit? Nix

3. Har du någonsin flirtat med din bästa väns kille/man? Aldrig i livet!

4. När gjorde du något riktigt dumt senast? Oj, jag gör dumma saker hela tiden...

5. Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? En smiley

6. Vad stod det i ditt skickade sms? Att jag hittat ett par strumpor till Nova

7. Har du kissat på dig någon gång? Japp

8. Vad gör dig RIKTIGT generad? I yngre dar det mesta...men nu ingenting...

9. Är du emot någon religion isåfall varför? Nej, var och en få tro på vad de vill..

10. Är du beroende utav något isåfall vad? Kärlek från min man och mina barn

11. Har du tagit knark någon gång? Nej är inte mycket för artificiell tillfredställelse

12. Vad tycker du om knark? Tilltalar mig inte

13. Vad attraherar dig? Självsäkerhet utan kaxighet....

14. Vad tycker du är sexigt på dig själv? Ingen aning...

15. Om du fick en gratis operation skulle du ta den då? För skönhet - nej!

16. Kan du dö för någon människa? För mina barns skull utan tvekan...

Utmanar: Tess, Julia, Ellie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiskt bra svar min
älskling.
//R

Therese sa...

Tack mitt hjärta...pusspuss

Julia sa...

Jag mailade svaren till dig... fast sen kom jag på att du nog tänkte att jag skulle skriva dom på min blogg..haha Kram och tusen tack för i dag! Julia

Therese sa...

helt ok mitt hjärta....alla är vi barn i början:)
Kram kram