söndag 4 januari 2009

Städning och härligt besök


Skulle ut med alla barnen till skidbacken idag då det var strålande sol och -7 grader, men tji fick jag för det var stört omöjligt att finna mina vinterkängor. Skickade iväg älskade R med barnen och fick själv stanna hemma för att rensa klädkammaren....Kan nu meddela att efter ett antal timmars städning är jag nu åter lycklig ägare till ett par varma vinterkängor! Mitt under värsta röjet fick vi härligt besök av Familjen Adolfsson-Ljungberg, alltid lika trevligt att träffa er!

6 kommentarer:

MammaLena sa...

Vad br att du fann dom! Tji fick R!

Therese sa...

Tycker jag också....sparade jag dom 1500:- till något roligar....Hur ska jag klara mig utan dig ända tills på tisdag:)

Anonym sa...

Tji? Jag är bara glad. Betyder
ju att jag slipper bära henne
när hon inte kan gå i snön utan kängor...
//R

Therese sa...

Tack min älskling för den underbara tanken att bära mig....

MammaLena sa...

Jaja, nu var ju tanken att stödja T och inget annat!

Therese sa...

Tack jag är glad för ditt stöd mitt hjärta....