måndag 1 december 2008

R + T = LOVE




Jag älskar den här underbare mannen!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig också min Fru.
//R

Therese sa...

Så så härligt, glad att jag hittade just dig.......
Pusspuss

Anonym sa...

ber att få påpeka att det var jag
som hittade dig...

Therese sa...

och det gjorde du med bravur, tusen och åter tusen tack för detta!!!!

Hanna Westergren sa...

Ni är så vackra!!!

Therese sa...

Åh vad söt du är!!!

Madde sa...

Nu blir man ju nyfiken på hur R träffade T!? Korten är jättefina, det lyser verkligen kärlek om er.

Eva Götharson sa...

Ja, underbar bild! Var rädda om varandra för ni är så fina tillsammans och Reine är verkligen toppen! Längtar också efter att få ha det som ni två!

Kramar till er båda!

Therese sa...

Det Madde är en annan historia som du kan få höra någon gång....

Eva, mitt hjärta! Tro mig när jag säger att din tid kommer....

Kram kram

jagheltenkelt sa...

Ditt inlägg gjorde starten på den dagen enormt bra.. min självkänsla brister titt som tätt då är det skönt att få läsa ljust de ord du skriver.. jaa kom förbi så vi får chans att träffas irl.. kram på dig

Lenas HEM sa...

Såååå otroligt vackra!! Finaste paret <3 Kramisar L.

Therese sa...

Linda, härligt att jag kunde göra din start på dagen bra hoppas att den fortsatte i det tecknet! Lovar att komma förbi snart!
kram T

Therese sa...

Tack Lena du är för söt!!!
Kramar till dig och dina sötnosar