måndag 1 december 2008

1:a advent




Min 1:a advent blev kanske inte riktigt vad jag hade hoppats på. Trött och utarbetade som jag i ärlighetens namn måste erkänna att jag är...så var/är jag ingen mamma eller fru på topp. Blir irriterad över småsaker hela tiden som jag sedan blåser upp till att bli enorma saker....Igår blev jag så arg på mina barn att jag höll på att kasta ut dom allihopa! Jag vet att det är jag som bär en stor skuld i att det blir så här: Så förlåt mig Linnea, Isaac, Märtha, August och Otto för att jag varit så sur och dum denna sista veckan! Och älskade R, du är en klippa och jag är så glad att du alltid finns här för mig i med och motgångar...

6 kommentarer:

Lenas HEM sa...

Fina Therese... Alla har vi dagar som vi önskade att vi stannade kvar i sängen. Dina barn och din man älskar dig för den DU är och önskar ingen annan.

Försök att vila dig så känns allt snart lite bättre. Sömnen är A och O. Utan den blir man helt förstörd!!

Tänker på dig!! Kramar Lena.

Therese sa...

Tack söta Lena! Vi sa igår kväll när vi gick och la oss att nu är äntligen denna helvetessöndag slut och allting kan bara bli bättre....ska verkligen försöka sova ikapp mig lite och bli den vanliga Therese igen!
Ta väl hand om dig och de dina!
kram kram

Hanna Westergren sa...

Kramar, jag hade en jättetrevlig advent!!!=)

Therese sa...

Det var mysigt hos er, men kände mig stressade och supertrött och det gick ut över alla...

Eva Götharson sa...

Det är inte konstigt att du är trött efter dessa veckor! Det var iallafall roligt att träffa dig! Hoppas Linnea kom hem ordentligt! Det var roligt att träffa er alla!

Många kramar

Therese sa...

Eva, hon väntade på oss utanför och det visste jag därför kunde jag låta henne gå....Alltid lika kul att träffa dig och dina sötnosar!
Kram