torsdag 11 september 2008

Är det bara jag....

som inte gillade filmen Mamma Mia, förmodligen är svaret på denna fråga ett rungande ja....Hade ett öppet sinne när jag satte mig i biosalongen, alla som känner mig vet att jag inte gillar filmer/musikaler då man plötsligt brister ut i sång, men tänkte ändå ge filmen en chans som jag bara hört gott om.... Inte nog med att man hela tiden brister ut i sång, vad är det för sång ett rent helgerån mot denna musik som jag vuxit upp med och fullkomligt avgudat...Bra skådespelare i all ära men sjunga är kanske inte deras grej...så för mig var filmen en två timmars lång plåga! Och jag är förmodligen ensam mot världen i detta ställningstagande....

2 kommentarer:

MammaLena sa...

Jag har inte ens brytt mig om att se filmen för jag tror inte jag kommer att gilla den.

Therese sa...

Jag gav det en chans för att min man ville se den, men redan efter fem minuter ville jag gå hem....Tack för bra filmtips jag fått från din blogg.
Therese