tisdag 16 september 2008

Ps...

min allra högsta önskan är att få åka till.....


11 kommentarer:

Eleonor Lilja sa...

Haha,det är min med!!Måste dit direkt när vi flyttar hem och handla en massa! Var aldrig du och Elin där? Kram kram

MammaLena sa...

Men det är väl lätt fixat eller? Problemet brukar ju inte vara att komma dit utan att kunna lösa ut sig vid kassorna!

Therese sa...

Eleonor,tyvärr var hon tvungen att valla Yvonne den dagen:)

Problemet är inte att komma dit, där har du helt rätt...problemet är att min käre make inte delar min entusiasm över detta jättekoncept vid namn Ikea:)

Therese sa...

Å andra sidan behöver ju han inte följa med.....

Therese sa...

Fast det vill jag nog, han är ju så himla trevlig....

LADY JEN sa...

Tack för den snälla kommentaren på min blogg.

Själv har jag precis varit på IKEA, bor 7 minuters bilresa därifrån i Göteborg. Är där säkert 2 ggr i veckan... det finns vissa fördelar med att bo i storstan


//LADYJEN

Therese sa...

Det var så lite så, bra saker måste uppmuntras! Hade varit underbart att bo nära, nu är det Kalmar som är närmast här 1 timme iväg, tuvärr....
Kram kram
T

Anonym sa...

Jag vill minnas att vi kom till en kompromiss i lördags; Reine passar alla barnen medan vi åker till IKEA. Jag har faktiskt slut på värmeljus! :) //Eva

Therese sa...

Låter helt underbart Eva, en höst utan värmeljus går ju inte:)
Kram kram

Eva Götharson sa...

Ja du får gärna följa med mig! Måste dit innan månadsskiftet och köpa ett Robinskrivbord till Felicia innan de utgår. Kram

Therese sa...

Följer jättegärna med dig Eva, tack du är så snäll!!
Kraaaam!!!!