onsdag 6 augusti 2008

Så börjar en ny sida i det som verkar bli en lång roman


Sitter i vårt nyinköpta hus i Rödeby, trodde väl aldrig att man skulle hamna här, men många sovrum fanns det och det passade mig och min stora familj.
FamiljenTurner-Himmer, det är vi och den består av:
mig själv- mamma Therese, min underbare man Reine och mina fem härliga ungar: Linnea 13 år, Isaac 10 år, Märtha 9 år, August 7 år och sist men inte minst Otto 5 år.

Den här sommaren har varit händelserik kan man säga....det började med resa för mig och Reine till Nice(helt underbart ställe som jag kan rekommendera till alla), man kan kanske kalla det bröllopsresa fastän vi gjorde den innan bröllopet...innan dess hade vi hunnit köpa huset och den 18 juli blev vi man och hustru, något jag längtat efter sedan den dagen jag träffade R vilket var den 11 september 2004, men den som väntar på något gott.....

Ska på denna blogg försöka skildra det organiserade kaos som kan råda i en familj med många barn, vardag och fest...

Inga kommentarer: