söndag 24 maj 2009

Jippie

imorgon kommer min lilla skara....och jag är sååååå lycklig!

4 kommentarer:

Eleonor Lilja sa...

Det förstår jag! Otto har längtat efter dig idag! Hoppas allt är bra med er.

Kram kram

Therese sa...

haha, så glad var han inte när jag skulle hämta honom och sedan gnällde han över precis allt! Tills han 18.30 somnade sittandes i soffan! Här är allt bara bra, jag hoppas att allt är väl även med er!
Kram ♥

Eleonor Lilja sa...

Jaha okej, mindre roligt men han sa direkt när jag kom imorse att han skulle till dig idag och att han var glad för det :)

Joda det är rätt så bra, pappa har blivit sjuk igen så just nu är det lite tungt. Men vi hoppas det ska gå vägen även denna gången!

Många kramar

Therese sa...

Åh mitt hjärta så tråkigt! Vi håller alla tummar på att han snart ska bli bättre igen! Hälsa både honom och Lili!♥♥