måndag 11 maj 2009

Grattis


bästa lilla söta Märtha på namnsdagen!

8 kommentarer:

mammagumman sa...

Grattis! Är det stora eller lilla? Loppiskillarna med pälsmössor var inte dumma dom heller!

Therese sa...

Tack, detta är den lilla, hon fyller 10 år nästa månad! Jag kan säga att dom roade sig kungligt de små liven!♥

Julia sa...

Ja, grattis Märtha! Det får bli något extra gott på torsdag! Kram

Therese sa...

Tack vad söt du är Julia!♥

Ciara Brehony sa...

Is it her birthday? (I can't make out!) But congratulations anyway!

Therese sa...

Thanks Ciara it´s her nameday! I dont know if you celebrate that in Ireland!?

anna sa...

Märta är ett så fint namn, det var jag sugen på att döpa min dotter till!

Therese sa...

Ett av mina favoriter, egentligen ville jag Rut men alla var emot mig....skulle jag få en dotter till så vet i sjutton om jag ger mig!♥