onsdag 4 mars 2009

Våren


Är här, åtminstone i min södra trädgård. . .

8 kommentarer:

MammaLena sa...

Åhh vad underbart! Kram

Therese sa...

Javisst är det! Vilken debatt du skapade, haha!
kram kram

MammaLena sa...

Jag vill med ha en trädgård fast bara en liten en. Tycker inte om att påta för mkt men det är fint att ha på sommaren.
Ja visst blev det en härlig diskussion. Man skrattar och gråter om vartannat.
Tack för ditt stöd. det värmde! *kram*

Julia sa...

Åh :) nu är den snart här. Våren :)

Therese sa...

Härligt min Julia, då ska vi äta glass och njuta i solen!
kramis

fingerspitz sa...

Så fint med krokus. Hos oss blir de uppätna så jag brukar nöja mig med att köpa några i blomsteraffären.

jane sa...

Hi Therese! Thanks for visiting! Your photos are amazing! Just wish I could understand Swedish! Will be back! Cheers!

Therese sa...

Hola Jane! You can translate my blog with google translator! Thank you for your visit!