onsdag 11 mars 2009

Saknar


mina små söta så mycket....

13 kommentarer:

Julia sa...

Fina Otto :) och fina du... :) Puss

Therese sa...

Ja han och Elsa kanske kunde bli ett sött par, dvs om inte August hinner före:)
Är så glad att du är min vän!
Kramis

Eva Götharson sa...

Förstår att du saknar dem! Fick hemma mina sötisar idag :-). Kramar

Therese sa...

Härligt, lyllos dig! Krama, pussas och njut....

jane sa...

What a happy picture!

Eleonor Lilja sa...

Det förstår jag att du gör! Men snart är dem hos er igen!

Kram kram

Therese sa...

Ja, snart är dom hos mig igen och då lite längre än vanligt!!!

trotsig sa...

Söt! Med en busig blick.

Therese sa...

Min "bebis" som kommer undan med mycket mer än sina syskon....han är trots allt nr 5!

Julia sa...

Hoppas du har piggnat till lite nu..♥ Kram kram

Ciara Brehony sa...

Hi Therese, so good to catch up. My week was so full and so intense! Hope to be back in circulation very soon!
Are you on your own? Sometimes that is a welcome thing. Well, for a short while!

Therese sa...

Tack J idag känner jag mig mycket bättre, men puh vilken pärs!

Therese sa...

Ciara, I can understand that you´ve had a handful...Unfortunately I am always without my children every other week when they live with their dad, luckily I have my sweet husband to keep me company!