lördag 21 mars 2009

Linnea


Fyndade också, hon köpte en telefon för 20 kr och den fungerar!

12 kommentarer:

Krickelin sa...

Vilka fynd ni gjort.VI har två sådana telefoner, en röd och en grön. Skulle gärna lagt vantarna på en vit också, finfint. Ha en riktigt fin lördag.

Therese sa...

Ja vi var glada, Linnea hade helst önskat en röd men det fanns inga så vit fick duga!
Jag önskar er detsamma!

Julia sa...

Fin telefon till en fin Linnea :)

Therese sa...

Japp hon är nöjd! Hon är på UKM hela kvällen!!

Julia sa...

Åh, det är ukm i kväll. ! vad roligt för henne. Jag var där förra året och såg Billy the vision and the dancers. Så himla bra.
Ok, söta vän. Ska vi börja dansa lindy hop? Det ser ju så himla roligt ut. Och svårt! Nybörjarkurs på onsdagar 19.45. Hur i hela friden ska jag lyckas trolla bort tre barn!? hjälp! Jag måste. Jag vill! Jag ska fixa det på lördag till att börja med. simsalabim... Puss :0)

Therese sa...

Härligt, härligt och härligt! Jag har mailat och frågat vad som är lämpligt att ha på fötterna! Kan vara bra att veta! Japp UKM ikväll var det The Bones som skulle spela....
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

Eva Götharson sa...

Vad fint Linnea har det! Och vilket fynd! Nu är det bara att hålla koll på telefonräkningen :-)
Kramar

Therese sa...

Haha, ja det är nog inga problem för henne men det finns andra som är hopplösa när det gäller att snacka i telefon....

MammaLena sa...

Coolt! Jag vill med på loppis. Hör gärna av dig nästa gång så kanske jag med kan haka på. Pöss

Therese sa...

Absolut, igår blev det bara en sväng till fyndhörnet och kupan!

Anonym sa...

Jag älskar de där telefonerna.

Therese sa...

Vi också, speciellt Nea som tänker börja samla för hon vill ha en massa olika färger! ♥