måndag 2 mars 2009

I väntan


På att det ska blomma i rabatten, får det blomma inomhus.

13 kommentarer:

Julia sa...

Fint och härligt :)

Therese sa...

javisst är det! Saknar dig....

marie-louise sa...

sus och dus - det är roliga ord!

Julia sa...

saknar dig också :) Har du huset fullt av ungar nu igen? :) Elsa och jag ska gå i regnet till simskolan om en stund. :( Jag fryser redan... puss

Therese sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Therese sa...

J, mitt hjärta....snart är dom här och jag längtar....ta på dig ordentligt!
Puss

Anonym sa...

våren spirar, fantastiskt fint...

Kram Camilla

Therese sa...

Visst är det härligt, det riktigt pirrar i kroppen:) Kram min vän!

Anonym sa...

Otto är ju precis lika fint!! Vi hade Harry, ifall det varit en liten kille,

Krickelin sa...

Jag har också en Otto hemma, 3 år i juni. Härligt att våren är på väg.

Therese sa...

Vackert namn kan man vända bak och fram....min Otto blir 6 år i oktober!

A & Lilla P sa...

Vad mysigt! *Vårkänslor*

Therese sa...

Javisst är det härligt med vår, kroppen spritter och solen skiner!