torsdag 26 mars 2009

Glad mamma, fru och vän

Jag är så glad...... inte så mycket för att jag är 41år men för min lilla fina födelsedagsfest igår!

Älskade R och alla mina små änglar firade mig och på kvällen kom min vän Julia och hennes tre fina flickor och vi hade en stor härligt kaotisk middag tillsammans.....mycket skratt och kärlek!

Till påsk kommer mor och far och älskade lillasyster med familj från Malmö.

Då slår vi ihop en massa födelsedagar till ett jättekalas, jag längtar.................

Idag säger vi grattis till svåger Patrik som fyller 42 år!

Jag tackar allra ödmjukast för alla söta grattishälsningar på bloggen, mitt hjärta blev varmt och fyllt!♥

7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Grattis i efterskott!

Kika in till mig - jag har en tävling på gång.

Hälsningar Maud

Julia sa...

Söt du är! ja, det var ett fint kalas. Maja skrattade hela vägen hem :0). Puss!

Therese sa...

Maud - tack tack, klart jag kikar in!

Julia - Du var en av höjdpunkterna och jag är så glad att Maja ville komma med!♥

Eleonor Lilja sa...

Härligt att höra att gårdagen var lyckad! Otto och Annie är vänner igen förresten, han sa förlåt sen. Den lille tänkaren, han har mycket funderingar kring livet i allmänhet just nu.

Kram kram

Therese sa...

Härligt Ellie, ja han har mycket som snurrar runt i huvudet just nu!
Men bra att han tänkte till, var ångerfull och sedan handlade!
Ha en härlig helg!
Kram kram

trotsig sa...

Låter underbart!

Therese sa...

Ja Jessica det var härligt!♥