måndag 16 februari 2009

Nya hyresgäster


Samlingen har utökats och Otto blir glad!

9 kommentarer:

Julia sa...

Du kunde inte låta bli dom va? haha
Så glad han ska bli! Jag saknar dig trots att vi sågs i går! Kram

Therese sa...

Nej jag kunde inte för jag vet att han blir superglad! Jag saknar dig också jättemycket....se till att S blir frisk så att vi kan ses snart.....inte för att vi bryr oss om feber men hon orkar väl inte med alla oss...
kramis

Julia sa...

På onsdag måste hon ju vara frisk! Och äta ska vi ju ändå..klart ni ska komma...

Therese sa...

Vi håller tummarna för att hon blir frisk snart redan ikväll.....
Kramis

Anonym sa...

de hade passat bra i vårt dockskåp, de ser ut att ha mycket gemensamt med den vise mannen. =)

Therese sa...

Får väl höra med dom om dom har lust att flytta.....du får dock vara redo på att Otto, 5 följer med!

trotsig sa...

De är söta de där!

Therese sa...

Ja jag tycker att dom är söta! Otto tycker att dom är coola.....

Fine Little Day sa...

Tjusiga :)