måndag 23 februari 2009

Måndagmorgon


Och man möts av lite odiskat. . .

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är sånt du arrangerar för att kunna få bilder till din blogg!!...;)
puss,
R

Therese sa...

Javisst är det för i detta hushållet existerar ju ingen disk....
Puss

Maria sa...

Det var ändå väldigt lindrigt med odiskat! Brukar bara mycket i det här huset när alla somnar från disken på kvällen...

Therese sa...

Ha ha Maria, det där var bara lite lull lull. Diskbänken är oftast fullsmockad likaså diskmaskinen....

Julia sa...

Jag tycker det ser städat ut! Haha, Reine är rolig han!
Kom hem till mig så svimmar du...:)

Therese sa...

Haha, jag har också en massa disk plus en skitig matta, men detta var det första som mötte mig när jag steg upp i morse.....och jag gillar inte intorkad dricka!
Puss på dig hjärtat!

MammaLena sa...

Inte roligt om det är det första man ser. hemma hos oss står det alltid massa jävla disk. Sååå jobbigt!

Therese sa...

Ja Lena visst är det jobbigt med disk, tar liksom aldrig slut.....