torsdag 26 februari 2009

Lyrisk


Är ordet som beskriver min känsla efter gårdagens konsert.....

9 kommentarer:

sara sa...

lyckos dej, jag missar, måste sluta amma lilla lingon till sömns så jag kan gå ut någon gång;)

Julia sa...

Glöm inte ta hit skivorna i morgon! Måste ha!!!! Kram

Therese sa...

Jag känner mig som en lycklig en! Men Sara din tid kommer...jag ammade alla mina tills dom var 1,5 år så totalt har jag ammat i 7,5 år...pust!

Therese sa...

Julia, min darling har redan lagt ner dom i väskan...kramis

Anonym sa...

Stort tack för så varma och stärkande ord i min blogg. Dina barn & din man är lyckligt lottade ! Många fredagskramar från en trött mamma fast att hon bara har en vilde att hålla rätt på ;-). Ljus & kärlek till dig & familjen

Ciara Brehony sa...

So nice to get out for an evening and for it to be a WONDERFUL evening!

Therese sa...

So true, you can live a long time on that memory!

Liebling sa...

Åh blir inspirerad och sugen på fler barn! ...men jag antar att man alltid känner så, på nåt sätt.
kram!

Therese sa...

Ha ha nej man blir nog aldrig helt nöjd! Kan tänka ibland när vi sitter alla samlade är vi verkligen inte fler än så här! Men någon gång får man sätta stop om inte annars så gör åldern det!
Kram kram