lördag 14 februari 2009

Love


Härlig lördagskväll med semla, champagne och älskade R. . .

12 kommentarer:

Julia sa...

oj, vad mysigt ni har det! Semlor det är gott det...
Kram till både dig och Reine!

Therese sa...

Gillar du inte champagne?! Det och en och annan cider är det enda som faller mig i smaken då det gäller starkdrycker.....Vi skickar kramar tillbaka! <3

Christina sa...

Bra kombi - älskar både Champagne och semlor!
hejhej C

Julia sa...

Nja, starka drycker är inget för mig...Jag håller mig till lättmjölk och vatten! hahaha

Therese sa...

C- udda men fantaskiskt gott....
J- mitt hjärta tror jag inte riktigt på.....
Kram till er båda

Julia sa...

Va? Tror du inte på det! Det är sant.. jag mår så jäklar dåligt att jag har bestämt mig för att låta bli..

Therese sa...

ok mitt hjärta jag tror dig, men vi måste ha en tjejfest snart så ska mamma Therese lära dig det rätta sättet....
pusspuss

MammaLena sa...

*myspys*

Therese sa...

Ja, Lena det var myspys som sedan utvecklade sig till riktigt Disco....vi gick faktiskt ut och hade en kanonkväll!
kram

Anonym sa...

Åh va mysigt!!

Hanna Westergren sa...

Alltså den bilden etsade sig i mitt minne. Det ser bara sååå romantiskt ut.

Therese sa...

Hanna det var det också........