söndag 18 januari 2009

Resultatet av 2 x Ikea




Eftersom jag är den borna optimisten åkte vi igår till Ikea för att köpa sängar till August och Otto i en alldeles för liten bil. Älskade R sa redan innan vi åkte att det inte fanns en chans att få in sängarna i bilen, men den meningen selekterade jag bort och glada i hågen gav vi oss av. Matta och sängar inköptes, men efter 10 minuters meckande med att få in dom i bilen fick även den borna optimisten ge sig och vi fick åka hem utan sängar. Idag fixade vi släp och begav oss åter till Ikea.....Kan säga att jag för tillfället har en mättnadskänsla av det blå/gula varuhuset!

8 kommentarer:

MammaLena sa...

Vilken skillnad. Jättefint. Hoppas dom blir nöjda. Saknar dig massor. Måste ses i veckan. Kramen

Therese sa...

Hej hjärtat, ja det blev bra fast det inte blev som jag hade tänkt mig!
Saknar dig också, klart vi ska ses vi hörs imorgon!
Natti natti

Julia sa...

Vad fint det blev!

Therese sa...

Tack min vän, känns bra att fått sängarna på plats. Hoppas nu bara att pojkarna blir nöjda!
Kramis

Anonym sa...

Hej Therese, din granne här :-)(orrv 1...) Jag hittade hit till din sida via Lindas blogg. Blev ett jättefint rum till grabbarna, hoppas att dom blev nöjda. Ha en bra måndag.
Kram Anna

Therese sa...

Hej Anna!
Så kul att du tittade förbi. Ja jag hoppas att dom kommer att bli nöjda. Kommer gärna in en dag och tittar på er planlösning, har förstått att husen ser lite olika ut invändigt!
Kram kram

Anonym sa...

Det får du så gärna göra. Jo husen är ju lite olika så det är alltid kul och se olika lösningar. Ha en trevlig måndagskväll.
Kram

Therese sa...

Tack tack, tittar förbi en dag!
Jag önskar dig detsamma!
Kram