onsdag 10 december 2008

Pepparkaksbak


Här bakas det för glatta livet! Gott gott!

9 kommentarer:

Hanna Westergren sa...

Åh vilka duktiga bagarebarn!=)

MammaLena sa...

Fast ed där med kristyren tar nog veckans pris T. Du är ju bara hur skön som helst! Kram och tack för idag.

Therese sa...

Ja ja, ibland så hänger inte hjärnan med. Alltför ofta tyvärr.......
Tack själv mitt hjärta!!!

Eleonor Lilja sa...

Vad mysigt! Så duktig är inte jag, köper färdiga! Men vi bakade alltid hela familjen tillsammans när jag var liten! Kram kram

Therese sa...

Eleonor vännen, jag hade också köpt färdiga om det inte vore för att barnen tycker att det är så kul att baka....
kram kram

Julia sa...

Hej, Jag känner inte dig...
Har dock varit inne på din blogg och tycker att du verkar vara en glad skit...och eftersom jag behöver glada skitar i min omgivning tar jag mig friheten och läser det du skriver.
Hoppas det är ok! Vänligen Julia

Therese sa...

Hej Julia! Kul att du tittar in och jättekul att du lämnar en liten kommentar. Du är mer än välkommen, här finns det plats för många!
kram kram
Therese

Lenas HEM sa...

Åhhh, så mysigt de ser ut att ha haft det =) Hoppas att dom smakade lika gott som de såg ut ;)

Kraaaam

Therese sa...

Lena, dom var supergoda och det finns inga kvar!!! Härligt med ditt nya jobb!!
Kram kram