lördag 8 november 2008

Fortsättning udda samling. . .


En favorit i samlingen!

7 kommentarer:

Eleonor Lilja sa...

Åh vad söt!!Och Karins ljusstake vid sidan om är helt fantastisk! Kramis

Eva Götharson sa...

Vilken häftig!

Ja det är kul med figurer! Själv hade jag sönder min favoritvas en blå Tulip häromkvällen när jag städade. Så trist! Den var en fin prydnad i bokhyllan.

Kram

Anonym sa...

Hej1
Vilken gullig Budda!
träffade på din blogg via Linda som jag kom inpå via PO som är god vän till min bror... Skön och trevlig läsning och det ser ut som om du bor på samma gata i R-by som min jag och min familj flyttade från för 2 år sen (nr1) Nu bor vi på Backsvalevägen i nybyggt. Mycket inspirerande bilder från ditt hus! Mvh Malin K-V

Therese sa...

Hej Malin och välkommen till min lilla sida! Kul att du lämnat en liten kommentar, alltid mer spännande om man vet att det är någon som läser!
Kram Therese

Therese sa...

Ja Eva det är så tråkigt när sådant händer. Som tur är finns det nya saker att köpa:)
Kram kram

Hanna Westergren sa...

Så Söt!=)

Therese sa...

Ja han är som en stor härlig maräng!!