torsdag 23 oktober 2008

For you....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Snubblade över din blogg...och blev lite häpen varför då?, jo många använder sin blogg till att skryta om sitt liv eller lägga på lite extra om hur perfekt och bra deras liv är. Här fick jag en annan uppfattning som fick mig att läsa vidare om en fem barns mammas vardag jätte mysigt själv har jag fyra. Du verkar väldigt jordnära harmonisk trygg i dig själv fortsätt med det du sprider possitiv energi som andra kan insupa. / S

Therese sa...

Oj, vad glad jag blir!!!Du är välkommen att titta förbi närhelst du önskar!
Therese

Eva Götharson sa...

Den låten är så fin!

Tack för idag! Ha en mysig helg nu!

Många kramar

Therese sa...

Tack själv, önskar dig detsamma och kom ihåg vad vi har sagt....
Kramar
T

ps. den ska spelas på min begravning...

Eva Götharson sa...

Ja den är vacker!

Har inte riktigt bestämt begravningsmusik ännu ;-)

Men det är ju bra att ens närmsta anhöriga har lite koll på vad man vill den dagen det händer!

Säger Eva som är lite " skadad " av den värld jag jobbar i :-)

Eleonor Lilja sa...

Fantastisk fin låt som berör mycket! Kram kram

Therese sa...

Förhoppningsvis är det långt dit, men R vet precis hur jag vill ha det den dagen jag trillar av pinnen:)