måndag 20 oktober 2008

Fondvägg

Det är ju så poppis med fondvägg och sanningen att säga så har vi faktiskt redan en, men den är frun i huset inte överförtjust i. Jag vill ha en rolig fondvägg som säger något och inget mesigt! Älskade R vill inte ha något oroligt för han vill kunna titta på tv utan få ont i huvudet(och hans lilla huvud måste vi vara extra rädda om!) Nu har vi hittat en tapet som vi båda tycker är fin!

Väggen som den ser ut nu....

Den tilltänkta tapeten( kanske inte den allra bästa bilden...)

9 kommentarer:

MammaLena sa...

Fin och mörk. Missförstå mig inte, jag gillar mörka färger.

Therese sa...

Den är mörk och jag tror att det blir bra för vardagsrummet är stort, ljust och jättevitt. Bakgrundsfärgen på tapeten är i samma nyans som soffan, så det kan nog bli bra!

Madde sa...

Fin tapet och fin TVmöbel!

Therese sa...

Tack, ja vi älskar den tvmöbeln. Den kommer från Voice. Vi letade länge innan vi hittade någon som var tillräckligt stor och som kunde rymma allt - 2,40!

Madde sa...

Vi har fortfarande en "tjockTV" och det finns snart inga TVmöbler som passar längre. Nu MÅSTE vi byta när vi flyttar.....men att hitta en är svårt.

Therese sa...

Jag trodde vi var dom sista på jorden med tjock tv, vi fyndade nu när media markt öppnade i Kalmar! En 42" för 6000:- mindre än vad tvbänken kostade:)

Eva Götharson sa...

Fin tapet! Tycker också att en fondvägg ska sticka ut lite mer än den ni har nu. Den ska synas! Jag har hittat en jättefin till mitt vardagsrumm :-).

Anonym sa...

en var fin...bra färg inget som ögongen blir trötta av...

Kram Camilla

Therese sa...

Eva, vad roligt att du har bestämt dig, gillar din jättemycket som du har i sovrummet!

Tack mitt hjärta...vad åt du till lunch!!??