torsdag 2 oktober 2008

En hyllning till min tonårsdotter Linnea!


Jag har hört att tonårstiden ska vara en ständig strid och kamp( kommer inte riktigt ihåg min egen det var ju sååå länge sedan.)Att barnen kommer i obalans i både kropp och själ. De hamnar i en slags jetlag, som gör att de måste vara uppe hela nätterna och sova hela dagarna. Det är möjligt att det är så vad vet jag är ju bara i början av min tonårsmammakarriär, men hitills är jag över förväntan nöjd och lycklig över min underbara och tillika fantastiskt duktiga tonårsdotter! Om tonåringar är som hon kommer jag med glädje se framemot att ha en hel hög samtidigt! Tack min älskade "lilla" dotter för att du ständigt förgyller min tillvaro med din närvaro, jag älskar dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar dig också mamma! pusspuss, :*

Therese sa...

Åh, min underbara Nea. Vad vore livet utan dig....
Vi ses imorgon, jag längtar...
pusspuss mamma