fredag 19 september 2008

Fredag igen och en del shopping avklarad....


Jaha så var det fredag igen...Hade en massa att uträtta denna lediga dag, var dock lite skeptisk över hur det skulle gå att springa runt en massa ärenden med en Otto i hasorna. Blev dock förvånad över hur väl han skötte sig den lilla råttungen, helt exemplarisk och belöningen blev lunch på McDonalds! Vi hade en på Ottos språk super duper mysig stund tillsammans...Nu ska jag återgå till att planera för helgens lilla tripp till Stockholm, vad som ska packas och vad som ska lämnas hemma för att det är onödigt att ta med eftersom jag ändå inte kommer att använda det....men samtidigt är det bra att ta med om jag skulle känna för att använda det.....omständig är mitt mellannamn....
Ps. Jag har köpt önskejackan från Didriksson och är nu rustade för en riktig regn och ruskhöst!!!
Dessutom har jag blivit lovad att få åka till Ikea nästa helg, kan livet bli bättre.....

4 kommentarer:

Eleonor Lilja sa...

Ha en jättetrevlig helg i Stockholm! Vad kul att det blir Ikea nästa helg, ibland är livet härligt :) Hälsa mannen och änglarna! Många kramar

Therese sa...

Ha en härlig helg ni också!
Kramar till er båda!
T

Anonym sa...

Äntligen IKEA!
Bra att ha en Didrikson i
väder och vind.
Ses imorgon hjärtat!

Kram
C

Therese sa...

Längtar.....
puss och kram