torsdag 21 augusti 2008

Trevligt besök


Ikväll har Eleonor och hennes "kompis" Robert varit här på besök. Jag har känt Eleonor sedan -99, då hon var 14 år och började hjälpa mig med att passa barnen. Hon har varit en klippa ända tills hon och Robert för ett par år sedan flyttade till Malmö för studier. Det är alltid lika trevligt att träffa dom och jag hoppas inte det dröjer alltför länge innan dom återvänder till gamla hemstaden. Dom vägrade dock vara med på bild med rädsla för att hamna på min blogg, så det får bli en bild på den underbart vackra bukett vi fick. (Från min favoritblomsteraffär Lindohfs Blomsterhandel Eftr.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket för dom fina orden! Är jätteglad att jag fått lära känna er och få vara en del av eran fina familj! Det var jättetrevligt att hälsa på och huset var jättefint! Vi får hoppas det inte dröjer så länge tills nästa gång! Ta hand om er nu! Många kramar från mig och min "kompis" Robert

Therese sa...

Och vi jätteglada att du finns, och din "kompis" Robert. Kör försiktigt och ta väl hand om er tills vi syns igen!
Kram kram