onsdag 13 augusti 2008

Även idag trött trött och åter trött

Är så trött på kvällarna när jag kommer hem att alla projekt som dyker upp i huvudet under dagen verkar vara oändliga när jag kliver över tröskeln där hemma.
Vi fick åtminstone upp badrumskåpet på toaletten ikväll, så ett projekt till som kan strykas från den alltför långa listan. . . .
Jag hoppas att vi har mer energi till helgen, fast då måste lägenheten i stan städas och finjusteras inför nästa veckas visningar. Viktigt att den är super så att många vill köpa den!!!
Vad jag glömmer så lätt är att älskade R inte har så mycket ork och jag måste lära mig att tänka på det och sätta hans hälsa framför allt!
Sätter punkt för ikväll och önskar alla en god natt!
PS. Bara 3 dagar kvar tills älskade Nea fyller 13 år!

Inga kommentarer: