måndag 18 augusti 2008

Ordning & Reda


Orkade inte så mycket igår kväll, men rensning av tidningar orkades med och oj vad mycket plats jag fick, kanske till några nya inköp( nej älskling, jag lovar att inte köpa en massa tidningar....)

Jobbar hemifrån idag och imorgon, barnen börjar inte skolan förrän på onsdag och då ska jag följa med August som börjar åk 1. Linnea har börjat idag, hon ska gå på friskolan Galären med inriktning kultur och media, kommer att passa henne perfekt då hon är grymt duktig på foto och film. Jag önskar henne lycka till idag!

Själv ska jag försöka förutom att jobba lite, måla hallen kan bli halvsvårt med Otto, 5 år i huset, men jag ska ge det en chans. Resultatet kommer att visas senare.

2 kommentarer:

Eva Götharson sa...

"Lådorna" var jättefina! Alla mina tidningar ligger i varsitt fack i bokhyllan ( Ikeas Magiker ). Ett fack för alla Mama tidningar, älskar den tidningen och ett för Iform.

Therese sa...

Tack, de var ursprungligen tänkta för leksaker, men Otto tyckte det var kul att åka i dem, ingen hit så de fick bli för tidningar istället och nu har jag leksaker i oömma plastbackar...
Jag älskar Mama och I Form, även Runners World och Family Living är stora favoriter, tidningar en stor passion....man kan drömma sig bort en stund, fungerar utmärkt med böcker också.